УВАГА! Сайт працює у тестовому режимі.
Новини палати

Комісія НПУ з аналітично-методичного забезпечення нотаріальної діяльності підготувала Інформаційний лист «Щодо деяких питань подання нотаріусами звітності до органів Пенсійного фонду України».

Сьогодні, 4 квітня 2018 року, набрала чинності постанова КМУ від 28 березня 2018 року № 212 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1998 р. № 1740 і від 25 серпня 1999 р. № 1549». Вказаною постановою до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій внесені зміни, якими передбачено наступне:

– нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна;

– документом, що підтверджує сплату збору, є платіжне доручення платника збору про перерахування сум збору на бюджетні рахунки відкриті в головних управліннях Казначейства;

– копія платіжного доручення зберігається в справах нотаріуса, який посвідчив договір;

– суми збору на обов’язкове державне пенсійне страхування сплачуються за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса;

– нотаріуси подають щокварталу до 20 числа наступного місяця органам Пенсійного фонду України за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за формою.

Оскільки Постанова № 212 набрала чинності 04.04.2018, то звіт подається, починаючи з І кварталу 2018 року.

За ІV квартал 2017 року звіт не подається в будь-якому випадку.

Про особливості подання звіту читайте у Інформаційному листі.

Переглядів:
стрічка новин