УВАГА! Сайт працює у тестовому режимі.
Проект «Нотаріат:Блог»: 5 кроків до комунікації та саморозвитку

Вітаю Вас, шановні потенційні блогери!

Якщо Ви читаєте ці рядки –  це вже  перший крок на шляху до створення власного інформаційного майданчика для спілкування з колегами, друзями та навіть з самим з собою. Про що? Про справу, якою займаєтесь і яка стала вже стилем Вашого життя, про себе, свої думки, досягнення та реалізовані ініціативи, адже Ви – унікальна і цікава особистість, творча й ідейна людина, яскравий представник свої професії. Врешті решт про життя, сенс, власні спостереження, про історію, сучасність та майбутнє.

Переконана, що серед стосів паперу, бланків документів, кодексів та збірників законів, є цікаві статті, публікації, власні дослідження, які варто було б опублікувати, і на які вже чекає аудиторія. А це близько 6000 нотаріусів та їх помічників, правники, колеги з інших юридичних професій, представники засобів масової інформації, не забуваймо, про народних депутатів, фахівців Міністерства юстиції та інших підприємств, установ та організацій. Словом, аудиторія – солідна і варта вашої уваги!

Чому БЛОГ?

На наш погляд Блог – це ефективний і досить цікавий інструмент для взаємодії і комунікації, вивчення суспільної думки, а головне  – створення соціально активної аудиторії, яка прагне до саморозвитку. Ми (команда НПУ) подумали, що така платформа дозволить кожному з вас висловити свою позицію з тих чи інших питань та знайти власну аудиторію читачів і прихильників, а НПУ – зосередити увагу на тих ключових проблемах, які ви порушуєте, і розглянути можливі шляхи для їх вирішення, формуючи завдання в діяльності НПУ. Крім того, завдяки блогам колег та іншим користувачам сайту, ви будете у курсі суспільної думки з питань нотаріату, актуальної діяльності Нотаріальної палати та будь-якої інформації, яка стосується нашого з вами нотаріального життя і не тільки.

Навіщо потрібен Блог? 

Блог – це ваш особистий ресурс, господарем якого ви. Саме ви слідкуєте за його змістом, регулярністю наповнення та будь-чого, що з ним пов’язане.

На сьогоднішній день блог, як явище, став на стільки популярним, що навіть не потрібно шукати причини для його створення.

Однак, як людина, яка не тільки читає велику кількість блогерів, обробляє об’єми інформації та цікавиться стратегічним плануванням комунікації при створенні позитивного іміджу, вкажу декілька:

–       ви можете побажати створити блог, аби просто записувати свої думки. Це буде Ваш особистий веб-щоденник. Зекономите на папері та чорнилах :);

–       ви самі або з друзями/колегами можете створити блог, аби висвітлювати новини, своє бачення та ділитись думками щодо якоїсь теми. Це буде тематичний “моноавторний” чи колективний блог;

–        блог можна використовувати як портфоліо чи резюме, як записник чи просто місце збереження корисної інформації.

Врешті решт, я погоджусь з блогером, автором книжок з особистісного розвитку Стівом Павліна (Steve Pavlina), який сказав, що «Блоги – один із кращих інструментів для особистісного росту.  І цілком аргументовано наводить причини, що спонукали його на таке сміливе висловлення.

Серед них:
– сміливість (Courage),
– надія (Giving Hope),
– мотивація (Motivation),
– самооцінка (Self-Assessment),
– почуття власної гідності (Self-Esteem),
– зв’язок (Connection),
– зміна відносин (Transforming Existing Relationships),
– самовираження (Self-Expression),
– відповідальність (Accountability),
– участь (Contribution),
– синергія (Synergy),
– прибуток (Income),
– маркетинг (Marketing).

 

Якщо ці аргументи Вас не переконали, то скажу простіше: писати блог – це модно! Ваші публікації будуть цитувати і поширювати, що згодом може створити, так звану, невидиму впізнаваність та надати вам статус експерта певної сфери. Думаю, що є над чим задуматись, а краще діяти – відкрити свій Блог на сайті НПУ.

Якщо Ви – новачок?

Чудово! Не бійтесь ! Це новий досвід для вас і в цьому ми вас підтримаємо.

Ось декілька порад:

1.     Тексти мають бути простими і невеличкими за обсягом, розкривати суть проблеми.

2.     Не вживайте складних за значенням слів, або давайте їх визначення. Не забувайте, що ваші публікацію можуть читати пересічні громадяни, які не знають професійної термінології.

3.     Дотримуйтесь права інтелектуальної власності, якщо наводите чиїсь цитати та використовуєте авторські матеріали, вказуйте джерело інформації.

4.     Не забувайте про візуальне оформлення – тематичне зображення чи фото. Вони мають бути якісними та не порушувати авторських прав.

5.     Не копіюйте чужий виклад думки (наприклад, відомих блогерів) майте власний стиль написання, навіть якщо він здається вам недосконалим. Повірте,

6.     Будьте послідовними, слідкуйте за оновленням вашого блогу та періодичністю наповнення – не втрачайте аудиторію читачів.

7.     Створюйте коротку і водночас влучну назву для вашої публікації аби привернути увагу читачів до матеріалу.

Думаю, що для перших 3 публікацій у вашому блозі – достатньо. Сподіваюсь, що ми вас переконали і ця стаття була корисна для вас. Долучайтеся, друзі, до спільноти однодумців, творіть та радуйте читачів!

 

Ваша Леся Аранутова,

прес-секретар Нотаріальної палати України та головний редактор журналу “Нотаріат України”

 

 

 

 

 

Переглядів:
стрічка новин